2021年8月26日 星期四

寶堡甜品 - 支持有心糖水舖



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2 

難得一聚,大家食完海鮮,意猶未盡,決定搵地方食甜品。

主人家帶路,來到這間糖水舖,說這是值得支持既良心店。

超過四人,要分兩枱,也無損大家既心情,隔離枱都可以傾計啫 (全場只得我們兩枱堂食,有零星外賣客)。

唔知係咪太耐無食糖水,選擇困難症忽然發作,商議後決定大家要不同的,有凍有熱,到時分甘同味。

論影相既靚的,會數到楊枝甘露。好足料,芒果新鮮,亦唔怕酸,蠻多的大西米粒,最重要是夠冰凍,夏天吃甜品還是真的要夠凍才行。

紅豆與涼粉的組合,印象中我係未在其他糖水舖食過。紅豆勝在大粒,與爽滑的涼粉原來也夾得來,上面整多球Cookie & Cream的雪糕,身價即時提升。

正如朋友所講,今時今日在香港已找不到香濃可口的芝麻糊了。如果有,請告之。

真心懷念以前屋村,擔住擔挑上門賣芝麻糊紅豆沙的老頭。

把握時間聚多幾次,食多幾餐糖水,去到外地,唔係咁容易/ 方便食到架喇~

多謝好友請客。


餐廳資料:
寶堡甜品
鴨脷洲鴨脷洲大街43號地下
25545886

2 則留言:

  1. 喺香港食到嘅芝麻糊,我已經覺得好正啦,又,我只食過木桶豆腐花咋!

    回覆刪除