2021年7月12日 星期一

Cafe on the Park - 泰惹味



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2 

好像很久沒有去皇家太平洋食自助餐了。

睇翻紀錄,對上一次到訪柏景餐廳,係半年前既事,不過那時疫情緊張,我只是來外帶下午茶。

再數上去,係一年前,都係因為疫情,為安全起見,變成放題形式。

依家叫做稍為緩和,可以做回 『正常』既自助餐,大家自己出去睇出去攞嘢食,係開心啲既。

啊!介紹番,今期主題,係泰國美食。

出去巡一個圈,可以見到,食物款式真係好泰國,尤其是熱葷。

凍海鮮、壽司嗰啲都有供應,但我唔係度多講,主力描述下泰式食品仲實際。吃些泰式青木瓜沙律及酸辣鳳爪打開胃口後,見有椰子雞湯,拿一盅回去與朋友分享。幾重椰味的,裡頭有雞件,亦有磨菇粒,足料。

熱盤方面,十樣有八樣都是泰式,貫徹主題。泰式咖喱是必需品吧,青咖喱雞、黃咖喱牛,惹味汁醬不一定要配白飯,來幾片烤餅來伴之,也未嚐不可。

泰式魚餅、蝦餅、蔗蝦及豬頸肉糯米飯都是香口的小食,岩晒重口味既筆者。另外,燒菠蘿幾乎是為在座的朋友而設。

炒海鮮是熱盤中的焦點,香辣惹味的青口、大蝦、蜆肉及翡翠螺,還有炒龍蝦鉗,均是充滿泰式風情。

講起泰國美食,又點可以漏左船麵呢!將Buffet既粉麵檔搖身一變成為船麵,豬骨湯及冬蔭公湯任君選擇,配料不會矜貴,牛丸、豬肉丸、紅腸、魚皮餃和韭菜等,愈地道愈平價的食材,愈有泰式味道。

整件非泰式格調的燒牛肉後,可以進入甜品環節,由另一個胃負責。

同樣地,大部份甜點都是貫徹是夜主題,椰汁西米糕、大菜糕及班蘭千層糕等,傳統又夠地道,新派的泰式奶茶凍,夠香夠濃,果真很有飲泰茶既感覺。香芒糯米飯以小匙盛著,一啖一口,吃得方便。

香芒椰皇露清爽怡人,但最讚的,肯肯定係榴槤撻,迷你的一小件,個人獨吞了四件。

有食力的話,可以啪多幾件葡撻的。

傾傾講講,唔經唔覺,又到十點大限。


餐廳資料:
Cafe on the park



2 則留言: