2020年11月23日 星期一

Cozy Coffee - 為咖啡而非打卡



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

不知不覺間,原來已有成個月沒有浦咖啡店,這天忽然癮起,獨自去食個Lunch

懶,唔走太遠,近近地南豐紗廠就好,反正那裡也有大把選擇。

幾乎間間Cafe都試過,其中較喜歡的一家,叫Cozy Coffee,貪佢可以舒舒服服挨係沙發嘆杯靚咖啡。

Latte率先登場,依然係好鬼大杯,拉花精美。呷一口,醇和順喉,味不太淡,是我喜歡的一類。

印象中這兒的Carbonara唔差,我作為卡邦殺手,又點會放過佢。睇番照片 (可按此參考),賣相跟我上次吃的出品大不同,今云呢碗係杰撻撻的,似乎退步左? 吃起來的確比較『立口』,還好味道尚可,芝味濃也夠香。不過,我還是喜歡舊時既出品。

是日胃口特別大,除了意粉竟想再吃點甜,在餅櫃中揀了件Orange Cake。蛋糕的質感合我心意,唯面頭的一片漬橙味道很甜,若能將甜度稍稍降低,就更迷人。

筆者從來係想悠悠閒閒嘆杯靚咖啡既人,一窩峰走去新店打卡,唔岩我~


餐廳資料:
Cozy Coffee
荃灣白田壩街45號南豐紗廠1樓117舖


2 則留言: