2020年11月6日 星期五

如 - 本年初次蟹逅



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

呢個時候,又是吃大閘蟹的好日子,今年其實也沒心情四出找靚蟹,就在我家附近的如心酒店,食個大閘蟹套餐,叫做完成一件每年必做的事便算。

酒店中菜廳最近改了名字,據聞有新任總廚掌舵,這個全新天地,會否成為我既新飯堂呢?

費事傷腦筋,要個大閘蟹套餐就好,唔夠食再另加餸。

打頭陣是蛇羹,涼涼天氣喝這味也正好。湯頭夠熱,蛇絲及各料頭切得幼細,吃蛇羹我會狂放薄脆,大口吃下好暖身。

套餐包一隻大閘蟹,係蟹公,四兩半重。蟹羔不少,吃起來自然甘香。家陣年紀大了,真的一隻已夠皮。

再來有蝦籽柚皮扣北菇鵝掌,BB柚皮扣得腍身,唯略嫌有丁點澀味,反而冬菇夠厚身夠香,大隻的鵝掌質感討好,唔會好容易散,是三者之中我最喜歡的。

套餐既浸時蔬,十分嫩口,但份量多得誇張,我覺得減半都唔過份。

另點了兩份蟹粉菜色,分別係蟹粉扒滑豆腐,以及生拆蟹粉小籠包,個人特別欣賞其小籠包,皮薄而湯汁充盈,但夾起打鞦韆亦不會穿,蟹粉夠香,作為小籠包控既筆者,吞下了兩隻才收手。

單尾每人整多個足料既糯米飯,保証大家十二分飽。

飲埋杯辣辣薑茶,飽足而歸。

臨走時見到餐廳自家製的XO醬,買了一瓶回家,挺香的,撈麵食最好。


餐廳資料:

荃灣楊屋道8號如心海景酒店暨會議中心7樓
22802923


4 則留言: