2020年10月9日 星期五

Meatup Diner & Carvery - 有潛質的新力軍



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

疫情呢幾個月,唔少餐廳食肆倒閉,但荔枝角的D2 Place商場,大部份餐飲仍健在,是業主有良心減租,抑或係其他原因,我不曉得。

Meatup Diner & Carvery是少數的新力軍,此店前身係主打蛋包飯的西日Cafe,仲係專門聘請聾人的社企。

或者,今時今日,連正常人都自身難保既時候,真的無辦法再去兼顧其他弱勢社群。

話題扯遠了,說回這家新Cafe。正值中秋長假,人人進行報復式消費,呢間餐廳未需要等位,但都座了唔少人。單打廚房,我替廚師感到吃力。

午餐有跟沙律或湯,店員指是日餐湯為粟米忌廉湯,我又怎能夠抗拒呢?! 賣相比想像中好,旁邊更伴上一件脆口的香草多士。呷一口湯,濃郁且熱度足,我可以毫無難度地喝得一湖不剩。

主食揀左巴馬火腿野菌意大利粉,大概就是豐富版本的卡邦尼意粉。將溫泉蛋破開,蛋汁混埋忌廉汁以及芝士,撈意粉自然夠香。加之,火腿、煙肉和野菌份量不少,基本上每口都可以嚐到,整體效果合格。

好友既鮮蝦蟹肉扁意粉,看其蟹肉成份蠻多的,似乎幾對辦,但我沒有試。據知味道唔錯,尤其兩隻蝦,夠香夠彈牙。

飲品要加十五蚊,汽水和特色咖啡如是,咁幾歹要杯Latte

拉花唔算好漂亮,不過入口醇和,喝至尾後奶泡亦唔會走樣,是一杯好啡!


餐廳資料:
Meatup Diner  & Carvery
荔枝角長順街15號D2 Place 2期3樓310號舖
35868103

2 則留言: