2020年10月12日 星期一

肉肉強食 - 時光倒流廿年



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2 

人老左,被社會淘汰左,自然就會減少社交活動,一條友懷緬舊事。

本打算去長沙灣金園回味下黑椒豬扒炒意粉,但去到見佢拉了閘,門口貼著星期四例假。何時金園巴閉到會休例假? 我真係脫晒節。

忽然想起一間筆者仍未試過的半新店 – 肉肉強食。係港式豉油西餐,最重要是與鋒膳有關,我才有興趣。

高中時期差不多天天都吃一所豉油西餐廳,叫京都,不過已經消失左好耐,呢間肉肉強食能唔能夠勾起我既回憶?

瞄下餐牌,價錢真的倒流至廿多年前,鐵板什扒正在做特價,盛惠$39。是否難以置信? 未算,最便宜的吉列豬扒,只是$20。再加十八塊錢,可轉餐,有齊餐湯、麵包、飯/意粉/薯條、以及甜品,我擦一擦眼睛,以為自己眼花。

白湯唔會好稀,味道濃郁,還有不少粟米及磨菇在內,最緊要係夠熱。呷啖湯,再自行在微暖的圓餐包塗上牛油,吃罷已飽了一少半,真係無咩可投訴。

我點的肉眼扒,同樣是鐵板上,可揀醬汁,反正之後沒有約會,口臭就口臭,配個蒜茸汁吧!侍者在你面前倒入汁醬,沙沙聲響大概是港式西餐的精髓,唯一是欠缺了一張紅色的紙巾,來防止汁醬弄髒衣服。

咁既價錢,店家更標榜不用鬆肉粉及食粉去『招呼』肉類,質感的確唔韌亦唔會好假,肉味相對濃郁,加埋翠肉瓜、西蘭花、車厘茄及薯條,食肉獸表示份量好足。但,原來今時今日既我,已不太喜歡鋸扒,肯定是年紀大了。

雪糕與啫喱之間,筆者挑後者。一杯菠蘿啫喱,放入花奶,完全是經典。

飽到要杯熱檸檬茶來消滯。

我想,下次帶老豆來見識廿蚊既吉列豬扒,到底會是咩樣子~


餐廳資料:
肉肉強食
長沙灣東京街31號1樓
23610031

2 則留言:

  1. 好抵食呀!個菠蘿啫夠晒喱經典!

    回覆刪除
  2. 真係好似細個去嘅“鋸扒”餐廳呀,尤其係紅白格仔枱布布置。

    回覆刪除