2020年10月13日 星期二

1968 Bistro - 交到功課



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2 

正午十二時左右,蕃茄師兄與蘇媽蘇媽門外企滿支持者,估計等半粒鐘是最低消費,唯有打退堂鼓。

走過隔離街,可以揀食蛋牛治,或者另一間馬拉餐廳,但見到有家新餐廳,叫1968 Bistro,門面似乎幾吸引。

再瞄一瞄門口既餐牌,午餐五十八蚊起,不如俾次機會佢?!

我有個壞習慣,經常將售價與期望掛勾,呢個價錢的卡邦尼意粉,我唔覺得會有驚為天人的味道。

賣相其實唔算標青,只是頂頭有隻溫泉蛋而已。破開蛋,撈勻蛋汁及意粉,便起動。意粉不是手造,但口感尚可,蛋汁與忌廉汁撈埋意粉,味道是比預期中優勝,若然煙肉可以再爆香一點就好,但這水準已經比很多Cafe要高。

另一份是青咖喱雞肉飯,米飯我沒試了,只嚐了少許咖喱雞,青咖喱汁有一定香辣度,還滲出微甜,絕對會令人不經意吃多了飯。雞件份量唔少,質素正常,起碼不韌,吃咖喱從來是以汁醬為主角。

午餐跟餐湯或者飲品,意式咖啡不用加錢,好難得,那就要杯Cappuccino吧~

我後悔了,早知飲齋啡好過。


餐廳資料:
1968 Bistro
深水埗汝州街200號地舖
27287338


2 則留言: