2020年9月16日 星期三

Beefar's - 有心唔怕遲



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

七月頭,濶太傳來短訊,說要請我食生日晚餐,佢真係非常之有心。

定好了日期及地點,禁堂食令隨即實施,七日又七日,七天再七天,飯局無奈一拖再拖,到九月才吃得成。

吃的是我喜歡既日本燒肉,呢間鹿兒島過江的燒肉店,早前推出幾爆既外賣Package,買套餐送爐,大家可留係屋企慢慢燒。為左生存,真係要絞盡腦汁。 

講番我哋呢一餐,雖然選擇有牛也有豚肉,不過食Yakiniku始終是吃牛肉好。因此,柯打了和牛盛合,以及西冷,大家分吃。

和牛拼盤有牛肋肉、牛扒粒、牛赤肉及牛腿肉等,看其雪花的分佈,應該唔會衰得去邊。事不宜遲,動手好了!

云云部位之中,最欣賞是牛肋肉,質感軟熟而肉味濃郁。另外牛扒粒油份最高,也夠鬆化。薄薄的牛腿肉,輕輕燒一燒,沾上蛋汁吃是最好不過。

第二份餐是和牛西冷,油花仍是靚。蠻大塊的西冷扒燒好後自行剪開,入口同樣柔軟,但牛味就及不上剛才的肋肉。

除了肉肉肉和肉外,套餐還跟上沙律、牛肉湯、米飯、茶碗蒸,以及炸牛肉球,仲有飲品,非常豐富。其中黃金的炸牛肉球最為特別,因我本以為是炸薯蓉。要挑剔的,係蒸蛋,老了很多,過晒火位。

亂世中再聚,大家似乎都有新既體會,無論如何,身體健康最緊要~

下次再見是何期?


餐廳資料:
Beefar's
尖沙咀金馬倫道8號The Otto酒店2樓
25576286

2 則留言:

  1. 七八月期間,應該許多飯局都要改期,還好現在可以重新再來。:)

    回覆刪除