2020年9月17日 星期四

John Choy Cafe - 不是為打卡而來



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

土瓜灣的John Choy Cafe,主打虹吸式咖啡,開業以來大獲好評,身邊朋友試過異口同聲讚好,我飲完亦直豎拇指。

數年前在葵興KCC開設分店,更近筆者屋企,最重要是咖啡保持水準,我又可以多一個蒲點。

避開繁忙時間,平日十二點前來到,很大機會可以包場。



沒有All Day Breakfast,亦不會找得到Eggs Benedict,店家只供應三文治,以及公仔麵/米粉。

土瓜灣店,其實有更多嘢食選擇,而且仲有John 親自助陣,只是對我來說,有點遠。

三文治向來做得不錯,但只可以散點,再另叫杯咖啡的話,閒閒地八十個大洋,唔多划算。反之,三餸麵配咖啡可以跟餐,盛惠五十蚊 (單點一杯咖啡都四十啦!),性價比高很多。



要左個芝士、蟹柳、餐肉撈麵,邪惡到一個點,豁出去了!

現成蟹柳無謂多講,滿心以為是半溶芝士,原來我諗多左,只係放兩片芝士係面,唯有自己動手。午餐肉反而幾好,尚算厚身,也是煎得香脆的。



跟餐的咖啡,可自選咖啡豆,肯尼亞豆成為了幸運兒。

入口細滑,沒有我不悅既酸味,味帶花香,飲落回甘,稱心如意。



以前,飲咖啡是為了給自己充電,今時今日,心癮而已。

若說休息是為了走更長的路,今趟休息過後 (如果仲有得上路既話),我直頭可以去取西經~


餐廳資料:
John Choy Cafe



2 則留言: