2020年7月16日 星期四

滾得棧 - 香港人就是要去滾


食物:$$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$$

端午正日,本諗住同兩老打邊邊當做節,可是老豆痛風發作,自動放棄權利,臨時捉左阿姨頂上。

唔知幾時開始,混醬成為了食火鍋的指定動作。滾得棧沒有十多款醬料俾你撈,來來去只得生熟蒜、蔥花及辣椒粒,於我而言已經足夠。最憎搞一大堆醬料,完任嚐不到食材的味道。

湯底選擇蠻多,老媽子對海底椰濃豬骨鍋情有獨鍾。清香的氣味,還有不少豬骨及粟米在內,前者不會嚡烚烚,粟米更是勁甜美。


太耐無打邊爐,一定要狂食牛肉補償番。先來客例牌的牛頸脊,看其雪花分佈,我大可放心,肯定是好東西。起雙飛的切法,口感更好。牛肉真不用滾太久,輕輕拖兩下便可以食用,軟腍的質感令人停不了口,吃得痛快。


海蝦非常新鮮,隻隻猛力在晃動,彷彿在告誡我自己做人都要『俾啲掙扎』。如此生猛的貨色,咬落肉質自然爽彈,蝦頭有羔,好得呀!


四寶丸是手打的,睇賣相是有點期望,但質感與味道卻俾意料之中略遜。


鳝片幾好,肉質脆口,沒半點腥。素來喜歡大啖肉既筆者,其實不太懂得嘬吮魚雲,但見老媽子吃得津津有味的樣子,我想應該是合格的。


由於牛頸脊水準了得,又忍不住再點一份牛柳粒,結果更有驚喜。粒粒皆鬆化,愈嚼愈有肉香,即使淥很長時間也不會變韌,真心推介。


最後來兩個菜,平衡一下。唐生菜及油羅菜,個人會較欣賞前者,我也真清了不少。

好滿足!香港人唔打邊爐係會死的~


餐廳資料:
滾得棧

4 則留言:

  1. 有鱔片食真好,已經好耐無食過鱔啦!^^"

    回覆刪除
  2. 呢間滾得棧聽得多!好似唔錯呢可惜而家只可欣賞!

    回覆刪除