2020年6月26日 星期五

Le Pain Quotidien - 不如人意


食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$

呢一年,相信香港人已深深體會到,計劃太多未必有用,社會只會愈來愈荒謬,隨心而行,有時可能更好。

在灣仔搵食,沒有既定目標,於利東街兜個圈後,決定在街頭 (定街尾?) Le Pain Quotidien坐下。

餐廳有戶外地方,老外或會喜歡坐係外頭懶洋洋地飲杯咖啡,但又熱又曬的天氣,港豬既筆者,還是覺得坐在室內歎下冷氣好。


先來的一份Baker's Lunch,從多士到沙律,由南瓜湯至茄子茸,內容健康得令我怕怕,所以我只試了一件多士和幾口南瓜湯。多士亮點落在有點點像咖喱的汁醬之上,比想像中惹味及富層次。南瓜湯味道未算濃郁,敗筆更在於溫度之中。
















Baker's Breakfast是我的選擇。內容沒一般的全日早餐豐盛,只有幾片煙肉、炒蛋、烤蕃茄,以及麵包。煙肉及炒蛋毫無驚喜,前者硬轟轟,炒蛋有點過火。反而烤蕃茄香甜多汁,鋪滿芝士的麵包也好吃,適合重口味既我。


呢度既咖啡唔可以用一杯杯去形容,直頭係碗上。跟餐的已經是細份量,但仍然就是一小碗。Latte相對較好,至少有完整的拉花,Flat White直頭令人失望。

記得數年前來過食 Cake飲咖啡,質素唔係咁架!Anyway,好又一餐,唔好又一餐啦~


餐廳資料:
Le Pain Quotidien
灣仔皇后大道東200號利東街地下G40-41號舖
25201801

4 則留言: