2020年6月23日 星期二

祥仔辣辣 - 刺激一下味蕾


食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2

每月辣局又再無限期押後,辣癮起既話,唯有私第下約朋友去刺激下。

名廚Ricky近年似乎撈得幾掂,The Food Story的版圖愈來愈大 (當然好些是策略性合作關係),最新力作係雅蘭中心既川菜館祥仔辣辣,且看呢個西廚打理的中菜效果如何!


兩條友,費事傷腦筋,點個二人套餐就好。涼菜有兩款,分別是惹火山木耳,以及川味口水雞,以冷盤而言,份量唔算細。爽脆的木耳有點辣度,若可多些醋香會更理想。後者的辣勁也不弱,雞肉至少亦唔會粗嚡。


點心同樣有兩味,噴火小籠包皮薄,賣相幾靚仔,湯汁豐盈,雖不致辣到噴火,但刺激感倒是有的。另一款的香芹豬肉餃,大概不是正宗川點吧,但餃子飽滿,連同蒜蓉一起吃,有點家常的味道。


主菜可以揀水煮牛肉,或者祥仔招牌酸菜魚,咁我梗係要佢既招牌菜色吧!酸菜魚的辣勁總不像水煮般強,但酸酸辣辣倒是開胃。用上的是桂花魚,這魚本身就是嫩滑,這炎炎夏天品嚐此品,是吃得舒服的。


套餐會跟個菜,係乾煸四季豆,喜歡佢煸得夠香口夠乾身,連同肉碎放入口,惹味。


嚐了多款辣菜,以黃金南瓜露來中和一下,是恰妥的安排。


餐廳資料:
祥仔辣辣

4 則留言: