2020年6月12日 星期五

Bakehouse - 不得了的Sourdough Egg Tart


食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

在囍帖街食完午餐,倒不如走過來人氣熱店Bakehouse,碰下運氣看看是否要大排長龍買撻? 定還是已經售罄?

相信唔使花太多篇幅介紹這家店子了吧,前四季酒店的糕點總廚Gregoire Michaud所開設的餐廳,門外無時無刻都有人在排隊。


外賣那邊人不多,咁就咪執輸,有乜買乜。


據聞許多時兩點已賣光的蛋撻Sourdough Egg Tarts,仍有不少貨,那便要幾隻撻,加兩件牛角酥,回去與家人分甘同味。


與其稱這款Sourdough Egg Tarts做蛋撻,筆者會覺得佢更加似葡撻。酥皮滿滿牛油氣息,咬落酥香而帶點煙韌,富有層次感。蛋餡則是超級的香滑,邊位帶點點微焦,完全俘虜了我的心。信我,食一個係唔會夠喉的。


牛角酥雖然也是香,但論酥脆及味道,個人會投對面海的另一名店GrotranCherrier一票。


搵次,要走入去堂食,熱呼呼的自當會更吸引。

呢度既咖啡我都好想試試!


餐廳資料:
Bakehouse

6 則留言:

  1. 兩樣我都好想食呀⋯⋯好耐無食過新鮮出爐糕點啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 省內好多市鎮都開始可以去有patio嘅食肆,但我嗰區仲未得。^^”

      刪除
  2. 好多人都話個Sourdough Egg Tarts好好味!

    回覆刪除