2020年5月11日 星期一

偽Tasting Menu

歡迎來到Fabrice Tasting Kitchen!以下係我為大家準備既Tasting Menu,哈哈哈~

我嘛,又懶又鈍,梗係整啲唔需要技術又快趣既東西啦,我唔會咁有耐性走去搓包、整千層蛋糕的。

頭盤以雞蛋為主角,是簡單得小朋友也可幫手弄的惡魔蛋Deviled Eggs。配丁點松露醬及迷迭香作點綴,都似模似樣啦!


第二道菜係香煎鵝肝多士,很厚身的鵝肝,真係只放少許鹽及胡椒,兩邊輕輕煎佢大半分鐘,再伴上香脆多士,已經好好食。

主食是香煎北海道帶子伴露筍及溏心蛋。由於帶子是靚貨,輕輕煎至兩邊金黃、灑幾粒鹽便可,煎幼身既青露筍亦無咩技巧可言。加隻自製溏心蛋,感覺上吸引好多。


單一個牛油果作甜點好像寡左少少,用半個做成牛油果奶昔,一果兩食,更有吸引力。奶昔我加入左蜜糖,出來效果不錯。話時話,澳洲牛油果身型實在太巨大。


飲多杯香噴噴既咖啡,就真係一流享受。

呢個Menu,賣$28.8好嗎??




2 則留言: