2020年5月18日 星期一

夢幻紫薯西米露



之前在Facebook放過自家煲製的腐竹雞蛋糖水相片,原來勁多人喜歡,私下收到唔少訊息問我製作配方,筆者當然也樂意跟大家分享,反正我也是參考網上食譜去fine tune

既然各位咁鍾意甜吃,今次就再跟大家分享一個超漂亮、勁呃like的中式糖水紫薯西米露,製作同樣簡易,紫色控請留意~

據聞紫薯的營養價值非常高,適合減肥人士食用,呢層我就無特別去考究。
         


材料又係非常簡單:紫薯、椰漿、西米、冰糖

如在超市找不到椰漿及西米,可去印尼雜貨店找找,我就是在荃灣的印尼雜貨店買的。


先將西米放入大鍋清水煲約十來廿分鐘,見中芯有白點便可熄火,再焗約半個鐘,直至西米變透明狀。

用茜隔去水份,再用開水沖洗。此舉是要避免西米痂埋一舊舊。


主角既紫薯去皮及切粒 (唔使切太靚),把紫薯粒及放入清水煲約廿分鐘,見紫薯變腍身便可加冰糖。此時,鍋內的顏色會變成深紫色好核突,不用擔心,稍後加埋椰漿就會變番靚。


待冰糖煮溶後,可以放入西米及椰漿 (我落左半罐左右,約200g),拌勻即可。


吃時,再輕輕放點椰漿上面作點綴,更靚。

這款冷熱佳宜的糖水,個人始終覺得凍食會比較正~

1 則留言: