2020年5月16日 星期六

優。家餸煮意 - 人人可以做大廚


今餐犀利喇,四餸一湯,白飯任裝,輕易包辦。

食咩餸先? 飲乜湯先? 可能你會問。

蒜香粉絲蒸扇貝、花膠腩肉炆鵝掌、法式紅酒燴牛尾,以及南乳花生炆豬手,仲加個瑤柱雞腳燉唐排湯。三條友食,豐富到反肚。

蒜香粉絲蒸扇貝,個子不少,勝在有炸蒜,隨時惹味過出街食。


花膠腩肉炆鵝掌,層次分明既腩肉,頂頭的肥肉部份寧舍邪惡吸引,妙在瘦肉部份仍鬆化不韌,鵝掌亦夠入味而不致溶溶爛爛。

法式紅酒燴牛尾,同樣鬆化入味,我連洋蔥及紅蘿蔔都唔放過。

南乳花生炆豬手的皮很豐厚,骨膠原豐富,但南乳香可以再重一點點。

飲埋碗瑤柱雞腳燉唐排,食埋啲雞腳,飽到上心口。要讚個唐排,仲以為會好嚡烚烚,原來又唔怕喎~

哈,你以為我真係咁堅,搞個四餸一湯出嚟? 全是優。家餸煮意既功勞啦,所有嘢只要加熱十五分鐘便可。

最緊要,係可以送貨丫嘛?!


6 則留言:

  1. 做節在家吃飯, 好方便, 湯又入味, 年輕人潤一潤, 年長的補一補. 也行

    回覆刪除
  2. 可以有whatsapp聯絡? 有客服嗎? 那那裡看菜式和湯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可睇睇佢哋website

      https://home.ucatering.com.hk/index.php?route=common/home

      刪除