2020年5月19日 星期二

Ann Mamma Thai Kitchen by 張秀玲 - 沙漠綠洲



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

圍繞住荃灣香車街街市,都是舊式屋村、茶記及士多,好難想像,那兒竟然有間門面光鮮的Thai Kitchen,與這地方明顯格格不入。

我以為,呢間泰菜館係呢度好難生存,但唔覺唔覺,佢已經係度近一年。

某天,要與好友車爸媽交收美食,兼一齊食午餐,原來大家對這間『外型出眾』的店子都有興趣,那就試試吧!
    


點了三份午餐,大家分甘同味,永遠是我們的習慣。海南雞飯端上時,我們都被嚇呆了,因份量實在大得驚人,有理由相信是兩個飯底。雞肉皮爽肉滑,配上兩隻醬,分別是我喜歡的甜醬油,以及地道的泰式生蝦汁醬,各有所愛。


另一份係黃咖喱牛腩飯,份量同樣不少,特別是跟上的白飯,勁慷慨。黃咖喱汁香但不辣,幾好送飯。牛腩件件鬆化,洋蔥、薯仔也討好,尤其是後者,粉嫩可口,絕非配角。


紅咖喱鴨肉飯,賣相靚仔。我今次醒目叫店員少飯,但其實仍是巨大。同樣是香氣陣陣的紅咖喱,吃起來多一份甜美,皆因廚子下了蘋果、菠蘿及荔枝等水果去烹煮,盛意之作,讚!唯一要挑剔的,係鴨肉未算很嫩滑,我猜是用現成貨吧?!


幾十蚊的午餐,連埋大大杯飲品,實在無咩可以投訴。

下次我要來試試其晚餐,希望會再有驚喜!

餐廳資料:
Ann Mamma Thai Kitchen by 張秀玲
荃灣曹公坊11號地舖
28060881

4 則留言: