2020年3月2日 星期一

Feather & Bone - 新寵



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2

海之戀眾多食肆之中,個人暫時最推薦的,就是Feather & Bone

集肉店、雜貨店及餐廳於一身的Feather & Bone,在港已有數家分店,以港島區高尚地段為主,從沒諗過佢會係荃灣開設分店。
        


隨意挑兩款食物,大家開心些牙。總覺得,假日應該吃全日早餐,大概是貪其夠豐富,可以不用看時間慢慢歎。

煙肉、香腸、煎蛋、焗豆、炒蘑菇及薯餅等堆砌成一碟,睇見都開心。很喜愛吃薯餅,有時食麥記早餐都係為左塊薯餅 (Sorry,我唔應該將老麥同呢度相題並論),這兒的香脆亦唔怕死實;兩隻太陽蛋煎至燶邊,破穿蛋黃,任由蛋汁滲進麵包之內,從來美味;煙肉比我早兩星期在同場的德國餐廳更好,還有肉味濃郁的香腸,炒得香口的蘑菇,以及微辣的焗豆,呢份全日早餐,我滿意。


食漢堡不一定要食牛的,來個Fish Burger,同樣滿足。包身外微脆內軟熟,鱈魚剛炸起,香脆熱辣,加埋點點帶酸的紫椰菜,不錯。漢堡訪的酸青瓜,是好東西,可惜不是人人懂得欣賞。伴邊的炸薯皮,味道濃郁,沒丁點泥味,再飽也要全清掉。


一如歐洲許多地方,Flat White是沒有拉花,不過味道絕不遜色。


不敢出街食飯的日子,買些靚肉回家自煮,不失為苦中作樂的好選擇。


餐廳資料:
Feather & Bone
荃灣大河道100號海之戀商場地下G09號舖
26188160

4 則留言: