2020年3月19日 星期四

小南洋 - 是我對星馬菜要求特別高嗎?



食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2

四月份是否出遊,仍在掙扎之中。

日本南韓風險高,台灣越南唔受你玩,泰國菲律賓要香港入境人士自我隔離十四天,難道又再揀新加坡馬來西亞?

Anyway,一切都是言之尚早,隨時星馬都封埋你。想懷念星馬美食的話,找個地方整番碗肉骨茶仲實際。
            


坐底二話不說先來客五花腩肉骨茶,Bak Kut Teh有跟上幾粒油炸鬼,不過白飯需要另加十個大洋。


幾片腩肉夠肥夠邪惡,沾上黑漆漆的醬油還算合格。可是,湯底既不是胡椒味濃,亦唔係藥材味作主導,有點不倫不類,唯一好處是熱度足。由於湯底未如理想,索味的豆卜吸引度自然大減。早知如此,我直頭費事加錢要米飯。


再要份小食,原本點的是炸魚蛋,卻落錯單來了煎魚餅,無所謂啦!還幸,質感彈牙,帶微辣,個人認為,不醮甜辣醬更好。


唔明點解,熱拉茶都無,唯有要杯咖啡...

明明是Food Republic集團旗下,卻完全不是南洋風味,R晒頭~

餐廳資料:
小南洋
沙田沙田車站圍1號Citylink1樓105號舖
21570025

4 則留言: