2020年3月17日 星期二

翡翠拉麵小籠包 - 大優惠



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

飲食業近來有幾慘淡,相信唔使我多講,大家心中有數。餐廳食肆紛紛推出很大力度的優惠來救市,意圖或企圖吸引多些客人來惠顧。翡翠都唔例外,問心係堅抵食。因此,我又來了食晏。
      


食餐飯都擔心會中招,人人成為驚弓之鳥,茶杯以杯蓋蓋著,呢啲基本動作要做足,至少感覺會衛生一點。


先來份冷盤,雞絲粉皮,貪佢清爽醒胃,其實也大致做到要求,只是粉皮有點太厚,如可以薄一些晶瑩一些就好了。


小籠包與生煎包,是每次來翡翠少不了的點心。小籠包外皮不過厚,夾起無一隻會穿,湯汁豐盈,交到貨。店員說現在的生煎包是母子生煎包,聽得我一頭霧水,原來是迷你版本的『拇指』出品。以鐵板上,底部煎至微脆,湯汁亦充沛,但小小的個子始終吃得不夠暢快,做大一點會更岩心水。


嫩雞煨麵,我沒有試,但據說唔錯。不過,論這道麵食,我早已認定滄浪亭是全港首屈一指,無人能及。


最後來個雪菜蝦仁炒飯,米飯炒得乾身,粒粒分明,但味道是偏淡口,要夾著雪菜吃會好些。灑多幾粒鹽花,呢碟炒飯就無得彈。

沒吃甜品了,因為出面間麵包店的流心芝士菠蘿包做緊買一送一,平均每個只是六個半銀錢,幾歹要留肚吃啦!


餐廳資料:
翡翠拉麵小籠包
荃灣大壩街4-30號荃灣廣場3樓337號舖
23638698

4 則留言: