2020年3月16日 星期一

健康農場 - 泰國直送冰鮮肉



非常時期,大家外出用膳的次數都減少了,身邊不少朋友以往天天出街食飯,變為日日留家煮飯。

再係咁落去,人人都會變廚神,包括我。

我既理念一直都係,只要有靚材料,就可以煮出好菜色,除非你是地獄廚神!

最近,試了健康農場既一系列產品,包括煲湯骨、免治豬肉、排骨粒、脢頭肉,以及皇子雞等,全部都好滿意。
     

介紹一下健康農場的冰鮮肉,其實係每日由泰國直送,什麼無激素無添加無非洲豬瘟又衛生呢啲就理所當然,味道質地都是上乘,才更難得。


那些天花龍鳳的手工菜,總不會在我家出現,因為筆者覺得只簡簡單單吃點家常菜色才是返屋企食飯,花時間又高難度的,出街食就好。

煲湯骨,弄個粟米紅蘿蔔栗子南瓜湯,難度分是零,卻已是清甜健康的好東西。


無咩秘訣,落幾粒蜜棗,自會甜美好喝。煲完湯既骨,依然保持腍身,沾點醬油,岩我呢個食肉獸。


排骨有肥有瘦,睇見都知係好貨色。創意有限,最正路咁整個豉汁蒸排骨就是。


惹味的排骨鬆化帶脂香,連骨位仲正。秘訣可能是加少許生粉吧,令肉質更加滑。


免治豬肉就簡單了,炒豆角最方便快捷。不過,重口味既筆者,還會下欖菜,整件事會惹味得多。這個健康農場的免治豬,肉質的確好,仲保持點點爽彈。


拿著塊半肥瘦既脢頭,第一時間是想起做叉燒,不過似乎有點困難,還是簡簡單單洋蔥煎就好。都係果句,料靚就自然好吃,肥瘦適中,肉質彈牙,夾埋洋蔥吃,輕易清掉一碗白飯。


查實,除了冰鮮豬肉外,健康農場仲有冰鮮雞出售,包清遠雞及龍崗雞等,是次就取了皇子雞。


來了個雲耳蒸雞,肉質又是相當嫩滑,可惜家中金針及冬菇缺貨,否則定必更惹味。

睇怕都仲有一段時間大家要閉關,這裡的冰鮮肉,不失為個好選擇~

做左廚神,記住請我來痴餐呀!

健康農場Facebook專頁

4 則留言: