2020年2月25日 星期二

Brotzeit - 抖抖氣


食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2

武漢肺炎肆虐,餐飲業進入了冰河時間,荃灣新商場海之戀的食店亦難以幸免,幾乎間間都可以直行直入。

反正商場近我屋企,Sooner or later都打算試勻佢,所以沒有刻意去挑選,隨意走入一間餐廳就是。

這天,試下新開業無耐的德國餐廳Brotzeit



餐廳有酒飲有波睇,還有室外地方,一些食客會帶埋寶貝毛孩一同前來,坐在外面對住海景用餐,非常寫意。

翻閱餐牌,散點豬手或香腸,閒閒地兩舊幾,價錢唔平,但全日早餐和賓尼特蛋唔知係咪在做特價,$128有交易,就呢兩款,大家些牙食。


全日早餐內容係兩條腸、兩塊煙肉、煎雙蛋,以及蕃茄,再加埋麵包。煙肉脆口而不致太乾柴柴,香腸至少沒韌韌的腸衣,太陽蛋煎到燶邊,都沒有太多挑剔,唯獨是蕃茄,黑椒全放在蕃茄之上,好搶。


德國餐廳的賓尼特蛋會是如何?用刀切開,蛋汁澎湃地湧出,有點過份的流,最弊係師傅放鹽太重手,好咸,我經常外出食飯既都話咸就係超咸,希望只是一時錯手。旁邊的兩片煙肉,跟剛才全日早餐的水準一致,不贅。


中午不喝啤酒了,飲杯香濃的咖啡,同樣滿足。

待疫情有所改善,約埋朋友嚟飲嘢睇波也好~

希望唔使等好耐。

餐廳資料:
Brotzeit

4 則留言: