2020年2月26日 星期三

鳳城1954 - 食在荃灣


食物:$$$
環境:$$$
服務:$$$

呢個月,除左返工,多半時間也逗留在荃灣。相信許多朋友也跟我一樣,盡量減少外出活動。

成日留係屋企都唔係辦法,荃灣愉景新城開了間鳳城1954,同家人去飲餐茶吧~

之後,擺左張灌湯餃既照片上IG,有人私訊我,話呢間鳳城同太子剛結業嗰間唔同架...

我知,我點會唔知~
    


柯打滿一桌子的點心,有創新的,亦有傳統的,看佢能否兼顧得到。由新派講起,包羅萬有,並不是鮑魚作主的項目,而係三款不同造型及味道的包點。豬仔賣相實際是叉燒包,味道屬正常,但我始終喜歡傳統裂口的叉燒包,包皮要夠鬆軟才好吃。


另一味係彩虹蝦餃,說穿了就是為蝦餃增添色彩。看形狀仍是可以,澄麵皮不黏牙,蝦肉餡份量唔少,沒有投訴。


和牛包做成雙色,是花過心思考量過。可是和牛並非入口溶化,當然我亦沒期望佢係A5貨色。


灌湯餃是真正的灌湯餃,不是浸在湯內的『偽餃』,而且漲卜卜外型又好,對此有點期望。雖然皮薄,湯汁及材料甚豐,沒有破穿,可是味道偏淡口,蟹肉甚至有點腥,要靠醋去作出彌補,未免有少許失望。


上湯炸粉果,是另一款經典點心,已有多年沒嚐過。粉果炸得酥香,內有唔少蝦肉在裡頭,本身已香口好吃,不明何解傳統吃法是將之浸在高湯內,大概是怕太熱氣吧,但又真是另一番滋味。


單吃點心可能不夠飽,再炒個招牌的鳳城炒飯就好。幾足料,幾夠味,米飯粒粒分明,已經收貨。

但願,可以快些衝出荃灣,與大伙兒一起放肆地吃吃喝喝。

餐廳資料:
鳳城1954

4 則留言: