2020年1月20日 星期一

海外篇:Mixt Chatuchak - 價錢超親民



曼谷發展迅速,只是短短兩年沒來,已有兩個大型商場落成,其中之一,是在週末市集翟道翟旁的Mixt Chatuchak

賣的東西跟週末露天市集差不多,勝在有冷氣,舒服得多,尤其是在外面行到身水身汗,呢度簡直天堂一樣。

商場內設有美食廣場,地方頗大,最重要係價錢超級親民,平均港紙廿蚊樓下便有交易,食到你嘔都唔會覺得肉赤,當然我不是鼓吹大家浪費食物。
       


我想話,這Food Court除了大,設計也總算花了點心思,譬如說部份座位做成鞦韆,乃打卡熱點,只是我從來不enjoy坐在韆鞦上用餐,影張相算了。


食物選擇真心豐富,海南雞、豬手、船麵、串燒、沙冰,以至泰式甜品,乜乜乜,應有盡有。試了泰國通胡慧沖介紹的海南雞飯,坦白說油飯稱唔上香,雞肉雖嫩,但總是甩皮甩骨咁,個人真不懂欣賞泰國的海南雞,包括水門的出品,星洲既會更對我口味。然而只賣十幾蚊港紙,仲想點?!


在另一檔買了海鮮炒河,是濕炒的,材料既有魚塊,還有魷魚及蝦等,幾豐富,可是芡汁太厚太杰,有點怕怕,儘管味道是正常的。


在泰國肯定是要凍飲,蜂蜜涼粉帶點澀,藍莓特飲相對來得更爽皮。

無論如何,花十來廿蚊在這裡涼住冷氣食嘢,已經抵番晒!


商場資料:
Mixt Chatuchak
8 Kamphaeng Phet 3 Rd, Chatuchak, Bangkok

2 則留言:

  1. 如果有機會去曼谷,我希望每餐都有芒果乜乜乜食到。:)

    回覆刪除
  2. 海鮮炒河個汁多到似湯河咁!

    回覆刪除