2019年11月21日 星期四

海外篇:うなぎ徳 - 幾經考驗的一碗鰻魚飯



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

食鰻魚是來日本既其中一個目的。

記下了兩間鰻魚專門店,分別係柳川中洲店 (唔去柳川咁遠喇!),以及吉塚。可惜人算不如天算,竟然兩家分店也在裝修,我們只能望門輕嘆。

硬頸既筆者,食唔到鰻魚飯係唔會死心既,立即上網睇附近哪裡有鰻魚飯吃,根據谷歌大神既指示,最近大概就是在博多的うなぎ徳 ,好像又是一間百年老店的品牌
       


透過玻璃,可以看到師傅是用炭火來燒鰻魚,我好期待喔~


蒲燒汁香甜,炭火烤出來自然香氣陣陣,鰻魚的肉質結實,唯一要挑剔的是有點細骨,但佐以軟熟的秋田縣既靚米,輕易便可清掉一碗米飯。


對方的一款同樣是蒲燒,味道基本上是相同,他那盅的細骨好像比較少,我想都是看彩數。


不同的是,他的套餐有跟上高湯,可來個茶漬飯,一次過滿足兩個願望。


若有機會再往福岡,或者去柳川的本吉屋,試試來得更地道的鰻魚飯吧!


餐廳資料:
うなぎ徳
福岡縣福岡市博多區博多站中央街1-1(JR博多城9F)

3 則留言: