2019年8月20日 星期二

The 5B Private Corner - 有線旁的小天地



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

有線電視大樓旁的工廈,存活著一家西餐廳,叫The 5B Private Corner,我偶爾會去幫襯。

環境是賣點之一,舒適,有唔少影相位,仲有書睇,有Board Game玩。食物亦唔遜色,能令筆者一來再來,總唔會衰得去邊。

是晚,沒有訂枱,兩條友走上去碰碰運氣,還幸時間尚早,唔須要等位。
     


沙律與餐湯有齊,唔使二揀一。爽脆的菜蔬,結合黑醋汁,酸酸甜甜好醒胃,蕃茄湯同樣令人胃口大開。將大大片牛油"暴塗"在多士上,邪惡但滿足。


先點來份小食,黃金廣島蠔。睇名,以為係炸蠔,實質是煎的。廣島蠔個子不很大,但煎至邊位香脆,味道還好。


主食挑了西班牙黑毛豬,配意粉。頗厚身,邊位帶點肥脂,外表有幾分似牛扒。質感當然完全不同,又,始終慢煮做法,肉質自會鬆化,配以適度調味,好吃。沾些店方自家制的蘋果醬,清新。意粉,則只是普通貨色,其實店家大可玩盡一點,用上更好的麵條。


Regular Coffee,跟上的奶是暖的,配套唔錯。只是,杯咖啡苦過我條命。


日式芝士蛋糕,細滑可口,配這杯咖啡,正好不過。

食物仍是合格,可惜當晚有十多人開生日會,嘈到拆天。當然,這不是店方既問題,食客本身也須自重。

餐廳資料:
The 5B Private Corner
荃灣柴灣角街38-40號銓通工業大廈5樓B室
39563926

6 則留言: