2019年8月21日 星期三

Promenade - 選擇困難症誓必發作



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

自問去過唔少地方食自助餐,論食物選擇豐富,必要數到紅磡都會海逸的Promenade,即使不是冠軍,至少也在三甲之列。

建議,來之前三天不吃東西,以保留食力,哈哈!

誠然,筆者以往較少光顧,皆因呢度長期高朋滿座,一位難求。
       





























Well,都係講番嘢食,太多選擇,應該從邊度講起?不如先睇凍海鮮,開邊波士頓龍蝦隻隻多羔,蟹腳是粗身多肉的好東西,仲有坊間不多見的麵包蟹,翡翠螺、凍蝦、青口等基本嘢,肯肯定有供應。


兩款產地的即開生蠔,分別係美國和法國。每樣拿一打回來,五條友分甘同味,我好耐無試過咁搏命了。


刺身既水準,絕對優質,尤以鮮甜的帶子,最吸引我。


今期主題係西班牙風情,所以風乾火腿的款式寧舍多,仲有西班牙凍腸、八爪魚配新薯,以及重口味的蒜味蝦仁配多士,懶理之後「呵氣如蘭」。


熱葷方面,亦有一系列的西班牙美食。最經典的當然是西班牙海鮮燴飯,顏色鮮艷,海鮮多元化,還混入雞肉及西班牙腊腸。西班牙雞肉田螺燴飯亦美味,不讓海鮮飯專美。另外,我素來喜歡的烤乳豬做得脆卜卜、Tortilla是傳統的味道,還有重點推介的砵酒蜜糖燴豬面頰,嫩腍入味。


西班牙主題特色美食外,即煎澳洲M5和牛肉眼也是食肉獸的必然之選。香煎鴨肝,也是正義朋友要消滅的東西之一。


其他的熱食包括惹味的避風塘炒龍蝦鉗、鬆化的牛仔骨、意大利薄餅、有點像港式做法的醬烤黑豚腩肉,同埋炒金邊粉等,務求令你爆肚而歸。


甜品款式亦超級多,估唔到呢度有勁豐富的榴槤系列選擇,像這個賣相似榴槤的斑蘭榴槤蛋糕,又有榴槤天使蛋糕,充滿果肉的即製榴槤班戟,以及榴槤雪條等,似要成為榴槤甜品自助餐的一哥!


明白榴槤呢家嘢,不是人人接受到,這兒亦有極多非榴槤系的甜食,滋潤養顏的鮮奶燉水晶燕窩,女士們千萬不要錯過。還有即焗梳乎厘、英式的麵包布丁、數之不盡的蛋糕等,當然唔少得西班牙風味的玉桂蜜糖多士。

Häagen-Dazs 脆皮雪糕批輕易將我迷倒,另外五款嶄新口味的雪糕也有意外驚喜,特別推薦奇異果芒果口味,原來兩者組合起來會這如斯討喜。

餐廳資料:
Promenade

4 則留言: