2019年8月19日 星期一

海外篇:The Pantry Manly - 勝地!



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2

澳洲的漂亮海灘多不勝數,其中兩個最馳名的,大概就是Bondi,以及這裡 – Manly

兩者均是水清沙幼,有人打沙排,有的玩沖浪,各適其適。於我而言,根本就係人間天堂,筆者可整天待在這兩個沙灘,不願走。

本人做過簡單的統計,愛影相既朋友會比較喜歡Bondi,彎彎的海灘實在太美。中意玩水上活動既話,則會投Manly一票,因為單是海灘的長度,已有1.5公里,大把地方玩。
    


講番Manly呢個地方,長期藍天白雲,清風送爽,沿著小路隨便走走,已非常舒服。


The Pantry Manly,是最旺場的一家食肆,皆因地理位置優越,正對海灘。

海鮮相信唔錯,但更吸引我的,是漢堡。睇下中間嗰塊Steak,厚到呢,新鮮grill起,食肉獸是無辦法可以抗拒的。仲有旁邊的薯條,也是相當美味。


整多杯以芒果及熱情果作主調的Mocktail,呷一口,齋睇大家在游水沖浪,已是超級relax


食完飲完,仲可以行下佢既Art Museum,免費入場的。

相信沒有人會不喜歡Manly這個地方~

餐廳資料:
The Pantry Manly
Ocean Promenade, N Steyne, Manly NSW
(61) 2 9977 0566

5 則留言: