2019年8月22日 星期四

海外篇:Black Star Pastry - 招牌草莓西瓜蛋糕



食物:$$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$$

今次講講,澳洲的名物,西瓜蛋糕。

香港是有店子在做的,外表似到足,但味道還是差一點點。

難得遠渡悉尼,點都要抽時間去會一會佢。
   


Black Star在悉尼已有三間,我就揀去市中心,最近我下榻的酒店既Townhall分店,這不是總店,主要是貪方便。

店子在書局的一角,地方很少,人氣很盛,要來必須有排隊的準備。


其實已吃過午飯,所以只來一件招牌的草莓西瓜蛋糕,加杯咖啡,便可。士多啤梨甜美,仲有開心果碎添口感。跟香港的最大分別,在於其西瓜又爽又甜,口感得以保持。香港的出品,大多是很粉,若是爽的就不夠甜。


Flat White平易近人,總之就是我愛的口味。


飲埋杯咖啡,看看手錶,大概已近打烊之時,不過條隊仍然是超長。

之後,筆者去當地朋友屋企開爬地,有人又帶了這品牌的西瓜蛋糕來,受歡迎程度真唔係講笑。


餐廳資料:
Black Star Pastry
Level 2, 500 George Street, Sydney

5 則留言:

  1. 好多Asians 呀,如果你話係CWB我都信呀,嘻嘻!

    回覆刪除
  2. 好想試澳洲的草莓西瓜蛋糕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同車爸爸去一轉澳洲啦!個度真係好靚好舒服,又多野食又平!

      刪除