2019年4月29日 星期一

殿 大喜屋 - 抵到無朋友



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$

自助餐經常食,幾乎個個禮拜走訪不同酒店品嚐不同主題的buffet,但日式放題嘛,卻是少之有少,對上一次食放題,大概已是三幾年前既事。

可能是早年被那些劣質放題嚇怕了,不是錯單漏單,就是食物像豬哨,填肚級數也不如。

然而,餐飲行業是會有進步的,據聞今時今日有些放題,質素唔錯,連身邊出名咀勾的朋友都讚。

殿大喜屋,據知是該集團中最優質的一間放題店,朋友叫到,不妨去見識下。
    


原來除了劃紙仔外 (呢度其實有WeChat落單),仲可以出去buffet枱攞嘢食,眼見各式沙律菜幾新鮮,竟仲有魚蛋、冬菇等食物,我只能怪自己孤陋寡聞。


海膽手卷竟然是任攞,而且並不是劣質貨,味道鮮甜,沒半點腥味,紫菜脆口,完全是我意料之外的驚喜。


每樣刺身來一些,結果便集成了刺身拼盤,吞拿、三文魚、北寄貝、甜蝦及蟹腳等,單是影相呃Like都足夠。


我真係唔知道,原來放題店是有中式食品的。點來了酸菜魚,雖不是正宗四川出品,酸辣味道其實不差。更始料不及的,是有花膠鮑魚,而且花膠幾大件,好容易回本。


串燒選擇也頗多,牛舌、秋葵、海蝦等全不缺。另外,鐵板燒牛肉亦比想像中出色,同埋仲有燒鰻魚食。


燒羊架,香噴噴,火侯控制算係咁,每人一件好過癮。


但論最吸引的,我覺得係芝麻雞翼,端上來時仍可感受到是熱呼呼的,加上迷人的色澤,連正在減肥的好友也要破戒。


甜品又有馬卡龍又有泡芙等,甚至中式糖水亦有供應,大開眼界。


雪糕竟然有齊MovenpickMilktop及哈根大師,另仲有雪米糍,教我如何忍口呢?

三百蚊左右既價錢,真係計到數?


餐廳資料:
殿 大喜屋
尖沙咀金巴利道26號1樓
36223000

4 則留言: