2019年4月22日 星期一

8度餐廳 - 甜品才是強項



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

早前介紹過北角一間CP值很高的酒店自助餐,今次就過番九龍區,睇下同樣抵食的buffet。說的是同系酒店,位於土瓜灣的八度海逸。

或者土瓜灣對某些朋友來說,是非常隔涉的地方,但酒店有免費穿梭巴士,直達尖沙咀及紅磡,會唔會是加分點?
    


今期主題,係味遊國際海鮮。事不宜遲,由凍海鮮開始講起,翡翠螺、青口、蟹腳等齊全,最搶手的當然是開邊波士頓龍蝦,都幾多羔的。


另一受大眾歡迎之項目,唔使問都知係即開生蠔。來自美國的佳麗,身形龐大,肉質爽口。


除了Cold Cut之外,冷盤還有幾款蠻吸引的,包括泰式無骨鳳爪,及螺肉。前者辣勁十足,個人中意螺肉的口感。


邪惡的東西從來美味,香煎鵝肝,夠厚身,甘香豐腴,不過去到我呢個年紀,真的一件好了。


燒烤食品,每樣也來點吧!大蝦會比較合心。熱食中規中矩,其中以燒羊架較為出色,各式咖喱也交足功課。


吃幾件燒味後,便要挑戰甜品了。油雞與燒鴨,同埋斬大舊叉燒。


甜品一向是這裡的強項,首推當然是芒果拿破崙,值得為此專程而來。濃郁的朱古力車厘子蛋糕也是百吃不厭,重口味的朋友不要錯過雲石芝士蛋糕。仲有,即製窩夫亦是必試之選。


食多兩杯雪糕,爆肚而回...

記得上E-Shop訂座呀!

餐廳資料:
8度餐廳
土瓜灣九龍城道199號8度海逸酒店地下
21261960

6 則留言: