2019年2月6日 星期三

HeSheEat - 她她他吃到去荃灣



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

HeSheEat今時今日已有三間分店,筆者吃過好幾遍,但十次有十次都只是嚐甜,畢竟佢在我心目中就是一間甜品店 (因為旺角店初開時真的只有甜品供應)

其實,這只是我一直改不了的想法,店子老早已轉型,咸食甜點並駕齊驅。

第一次來荃灣店,即管試下佢既咸食,希望出品不會遜於甜點吧!
    


點幾份咸食大家些牙,焗豬扒飯,芝士香氣四溢,但我覺得醬汁偏酸,有點兒失衡,打了折扣,反而豬扒雖薄身,但水準還好。


另外有日式吉列蝦,除了四隻蝦外,仲有隻炒蛋,比我想像中來得豐富。甘甜的咖喱汁,自然好下飯。吉列蝦至少鬆化,還有炒得嫩滑的雞蛋,是比剛才的焗豬吸引。


最後一份咸食,係夏威夷薄餅。薄身的批,邊邊位帶硬脆。又咁講,菠蘿火腿加粟米呢個組合,都幾難會難食既。


HeSheEat令我留下最深印象的,一直是其Hot Cake,所以今云亦點了一客。厚厚的鬆餅,面頭放了奇異果、芒果、草莓及藍莓等什果,係靚既。先將各式水果清掉,全都新鮮甜美。而,熱辣鬆軟的鬆餅,淋上糖漿,真心好吃。加埋球雪糕,冷熱效融的效果,令我再次愛上!

餐廳資料:
HeSheEat
荃灣蕙荃路22-26號綠楊坊地下G15-16舗
27931688

6 則留言: