2019年2月1日 星期五

Cafe REVOL - Relaxxx...



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

隨著對咖啡的需求愈來愈低,近日筆者真的少蒲了咖啡店,寧可在辦公室歎杯茶。

不過咁,減少了出沒又唔代表完全與咖啡室劃清界線,如是日出巡,搞到四點幾仍未食午飯,我決定要找間Cafe好好坐下來,歇一歇。

再來Revol Cafe,主要是貪佢夠清靜,我想享受片刻的寧靜時光。
   


在櫃枱前買完餐,拿個號,回座位慢慢等,店員會送東西過來的。


平時或會揀全日早餐,但是日特別想食意粉,所以挑選了Carbonara,當然還有一杯咖啡 (其實真有想過點伯爵茶)

意粉鋪上了不少煙肉,最吸引是中心那隻蛋黃,賣相尚佳。坦白講,意粉是有點點太黏,我估應該唔係撈左蛋黃既問題,還幸質感仍是頗有咬口的。另,吃起來除了有脆脆的煙肉外,也有點肥豬肉有內,豐富層次。喜不喜歡,見仁見智。


今次沒點甜品,但記得上次來吃的紅絲絨蛋糕,食味未算精彩。講起紅絲絨,便懷念海港城那家Carolyn Robb The Royal Touch Cafe的出品,還勝九條街。


飲了杯Latte,有兩款咖啡豆可以選擇,最大分別是一隻偏酸,另一隻偏濃味,我會較欣賞後者。


或者下次,真係點壺伯爵茶?!

餐廳資料:
Cafe REVOL

5 則留言:

  1. The Royal Touch Cafe執左啦,我都懷念佢的紅絲絨蛋糕!

    回覆刪除
  2. 我都係會揀後者,唔多like偏酸嘅咖啡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實果酸都好有學問, 只係我完全唔識欣賞~

      刪除