2019年1月31日 星期四

add@Prince - 海陸美饌



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$$

朋友問我有冇食過Add@Prince的自助餐,筆者一時間啞口無言。

Marco Polo 的三間自助餐,Three on Canton吃過好幾遍,Cafe Marco亦嚐過,唯獨是Add@Prince,我真的毫無印象。

後來回去Search下自己個爛鬼Blog,原來我約三年前,曾經吃過一遍。

可以紀錄底自己的飲食經驗,待老人痴呆症發作時也可搜尋番,是寫Blog的一大好處,也是我堅持繼續寫的原因之一。
  


今期以海陸美饌為主題,凍海鮮如龍蝦、凍蝦、蟹腳、青口、翡翠螺,以及即開生蠔,應有盡有,而且大致新鮮。生蠔是愛爾蘭產地,比較爽身。


喜歡吃辣的朋友,相信會愛上這裡。因為這兒在泰式食品,比坊間的酒店自助餐要多很多,同埋味道正宗,辣勁非淺。


近期唔知發咩神經,去到邊都想食刺身,是夜亦請師傅幫忙切了一大碟,回去與各位分甘同味。


中意食芝士,但又唔太頂得住藍芝士的霸氣,認真無鬼用。硬芝士就比較適合我。


每位客人會有一份龍蝦拼和牛。開邊波士頓龍蝦,用上巴馬臣芝士焗,香噴噴,肉質又唔怕韌得像吃口香糖。和牛則燒得香口,但入口溶化的質感應可更突出,跟上松露醬,感覺更矜貴。


其實食完凍海鮮、龍蝦拼和牛後,經已飽得八八九九,再淺嚐少許熱食,我便足夠。


早前才跟好友講起,差不多全港的高級酒店都有印度嘢食,呢度亦唔例外,各式咖喱、薄餅等做得正宗。


這晚只吃了少許蛋糕,卻反而吞下了四球雪糕,係Movenpick的出品,質素唔需我多講。其實,佢仲有兩款口味的阿波羅雪糕的,但似乎無人問津,至少我呢枱無。


呷口伯爵茶消消滯,是我近期的習慣。


餐廳資料:
Add@Prince
尖沙咀廣東道23號海港城太子酒店3樓
21136046

5 則留言: