2018年11月10日 星期六

The Cheesecake Factory - 打大佬級數的芝士蛋糕



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2

吃完午飯,要有點甜才覺圓滿。若然時間許可,我不介意走多一場。

不過,是日的第二場甜品,就唔係一點點甜咁簡單,因為我們來了The Cheesecake Factory,吞下了極邪惡的芝士蛋糕。

或許大家都知道,這店的芝士蛋糕是有幾咁重量級,美式嘢係咁架喇~
    


全店的燈光都好黃,影相是非常困難,因此兩件蛋糕的照片是慘不忍睹,請見諒!


先來件原味的芝士蛋糕,入口香滑柔軟,芝味不很重,但其實幾漏的,旁邊既sour cream也有助中和一下,要挑剔的是餅底偏腍,否則會更有層次。然而,相比起之後的一件,這已是相對輕盈的了。


因為,再來的一件,係打大佬級數的Salted Caramel Cheese Cake。芝士味來得更濃,焦糖又是勁重口味的東西,唔漏就呃你既。不過,咸咸甜甜,跟埋芝士香,又真的難以抗拒。


原本想叫來杯咖啡,好彩最後制止了自己,否則肚皮應該會爆炸!

邪惡成咁,起碼要跑番10K先掂~

餐廳資料:
The Cheesecake Factory
27916628

5 則留言:

  1. 今日等Apple時,都有行經佢,太邪惡啦!最終買了八天堂算
    原來中文名叫芝樂坊,好娘呀~~~ XD

    回覆刪除
  2. Salted Caramel Cheese Cake好吸引啊~

    回覆刪除