2018年11月9日 星期五

憶食尚臘味煲仔飯 - 涼涼地,食腊味



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

我同好多朋友一樣,天氣涼涼地,就想食腊味,同埋世上最殘仁既飯,煲仔飯。

諗番讀書嗰時,氣溫一降,必會走去老廟或者坤記食煲仔飯,陣陣炭火香,加罐紅罐可樂,吹水吹到天南地北,已是無以尚之的享受。

年紀大了,甚少再踏足老廟,坤記也有好幾年沒去過,未知水準能否Keep得住?
   

有人吹雞,話去間腊味煲仔飯專門店,叫憶食尚,又即管試下,忽然間掛左個勇字上心口。

除了腊味和煲仔飯外,仲有些麵食,同埋小菜,大家可以試多幾款。


特色腊味煲仔飯固然是必點,腊腸帶脂香,唔怕硬轟轟,腊肉亦然。腊鴨唔夠分,我沒有吃,但各人的評語頗為正面,應該都唔會衰得去邊,除非大家夾埋來昆我啦!米飯也合格,特別是脆卜卜的飯焦,混埋自家制之醬油,可口。


猶記得當年在中資公司工作,每逢過農曆年都會收到四川腊腸和腊肉,那股風味迄今難忘。見呢度有川味腊腸,誓要回味下。帶點花椒香氣的腊腸,可連同蒜片一起吃,蠻合襯的。


以本地土豬做的白肉,看似好肥,但吃起來不會一口是油,沾上汁醬,好有風味。


各式腊味唔差,但我更欣賞這兒的麵食,自家制的空心麵。細心去睇,中間的確是空心,沒有騙人。麵質十分爽口,加入瑤柱XO醬,做成撈麵,好有驚喜,頂頭的鮑魚仔慘淪為配角,被大家投閒置散。


既然呢個空心麵咁正斗,就整多個煎的版本,伴以像錦鹵雲吞的酸甜汁醬,挺有水準。


食埋碗糖水,咁至夠圓滿!


剛才吃的什麼腊腸腊肉、空心麵,甚至整份煲仔飯,都有得一包包賣的,有趣!


餐廳資料:
憶食尚

6 則留言: