2018年11月8日 星期四

山西印象 - 一次過




食物:$$$
環境:$$$
服務:$$$

另一個拖著疲憊身驅回家的晚上,沒想過要吃什麼,以填飽肚子為大前題,見到有間山西麵店,那就食碗麵。

話時話,住左荃灣咁耐,久唔久都會經過呢度,為何我對此麵店從沒有印象?是新開業的嗎?

甫進店,聽見幾枱客人和店員都是講『煲冬瓜』的,現在的我,愈來愈覺得自己是少數的異類。
    


店子固然有麵食,另外還有唔少麻辣菜色,但無理由一支公整條水煮魚毒食咁浪漫卦,即使要浪漫都會食豆腐火腩飯喇,是但點碗麵好了。


點的是紅燒肉手工麵,紅燒肉的份量尚且不少,可惜,多半都是又韌又嚡口,只有少數肥的部位較可取,唔對辦。


煙煙韌韌的手擀麵,口感可以,但稱不上驚為天人,當然我沒有天真地覺得這麵會好食到飛天。


由於紅燒肉太嚡,無啖好食,再要份小食涼拌木耳來送麵。辣勁不強,但酸精的酸味很烈,十分嗆喉,我接受唔到。


好又一餐,唔好又一餐,我這樣安慰自己。

餐廳資料:
山西印象

6 則留言: