2018年11月11日 星期日

鄭榮記 - 志在杯奶茶



食物:$$$1/2
環境:$$$
服務:$$$$

早前朋友問我荃灣的奶茶推介,工廈食堂的冠荃固然是我既首選,而有線大樓旁邊大排檔的鄭榮記,亦在名單之列。

雖則大排檔有風扇,但炎炎夏日坐在這類地方,未必人人頂得順,除非你像我一樣咁唔怕熱。

踏入十一月,天氣開始有點微涼,係最好來歎茶的時機。有時候,我會來吃點東西,飲杯奶茶,然後才開工。
    


早餐選擇稱不上很豐富,都是公仔麵、三文治之類,仲有幾款點心。

唔想食麵既日子,來個糯米卷加牛肉雙拼,也好!前者除了糯米不黏牙之外,其實沒什麼過人之處,最弊係出品唔夠熱,大概是我到訪的時間不對。


像這類大排檔的牛肉,總不能期望太高,是童年回憶的口味,沾上喼汁,有番咁上下年紀的朋友自會明白。


都係果句,單論食物,呢度未必有驚喜,來是為了杯奶茶。


或者你可有另一策略:在隔離的大車吃東西,在鄭榮記喝奶茶/茶走,我間中都會咁做。

餐廳資料:
鄭榮記

6 則留言: