2018年10月24日 星期三

豚王 - 上岸了?!



食物:$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

又一餐飲集團申請在創業板上市,正如我一位財經界友人笑說,幾乎有身份証都可以上GEM Board

呢間正準備上市的餐飲集團,係豚王。

我唔太關心佢上市與否,反正我無錢買,只希望上市後出品唔好走樣。雖然,兩年前我吃過沙田店,已不像昔日要在中環排大隊時的那個水準。

趁佢仲未上市,趁荃灣分店新開業,毒食碗拉麵又如何?
   


或者剛剛開張,仍未有太多人知道,一條友等十分鐘便可入座。

豚王、黑王、赤王與翠王之間,不用點指兵兵,還是選回豚王。沒加錢要其他配料,或者飲品。


依慣常先呷啖湯,頗濃郁。不過吃至中後段,有點後勁不繼,以咸味為主導,與我第一次吃豚王時有明顯差別。


記得上次揀左肩肉作叉燒,太瘦真的不適合我。今次要腩肉,大半是肥,對好些人來講是吃不消,我卻是歡迎之至,但水準其實也很一般。


幼身之麵條,有咁硬要咁硬,才合我心水,呢度既麵條大致岩我口胃。


唔知典解,食下食下,好想飲罐可樂。

枝裝仲好~

餐廳資料:
豚王

6 則留言:

  1. 呢碗我唔啱啦,一來慣咗走叉燒,二來唔like幼麵。:)

    回覆刪除
  2. 自從在尖沙咀吃完後已拋棄了它!難食到嘔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 尤其愈開愈多有質素之選時, 佢真係...

      刪除
  3. 真係唔明質素越來越差,仲敢越開越多分店.....

    回覆刪除