2018年10月25日 星期四

皇家太平洋酒店 - 轉眼三十年



細個每年聖誕都會去食自助餐的皇家太平洋酒店,唔經唔覺已踏入三十週年,一連串的慶祝活動少不免。

早前已嚐過其懷舊主題的Buffet,兒時回憶番晒嚟。是夜更有幸參與其Party,一同感受歡樂氣氛。

派對同是以80年代為主題,眼見各PR朋友位位悉心打扮,好鬼嬌俏,忍唔住要提住佢哋影相。

爬地既有遊戲,又有表演,據聞幾位廚師的歌喉不得了,可惜我遲來,錯失了這經典場面。
   


這種埸合,固然不乏美食,食肉獸既我自是瞄準肉類。燒牛肉水準依然,火雞也沒有嚡烚烚,連軟腴的糯米飯食最好。


師傅摩打手即製的龍蝦包,包身軟熟,龍蝦肉的成份來得慷慨,我喜歡!


當然離不開一些懷舊食品,黃金炸魚片,香脆可口,咸蛋黃的香比上次吃自助餐時還要吸引。


懷舊飛機欖,悉隨尊便,若然有人拋俾大家,氣氛誓必更好。


仲有糖蔥餅,新一代的朋友可能真沒吃過此品。外皮不韌,咬落脆口,加埋甜生的砂糖,不知多少年沒碰過(上次Buffet例外, 哈哈!)。


蛋散與蛋撻仔,皆是我抗拒不了的中式甜點,多多無俱。


各式的蛋糕,好睇又好食,其中最引誘到我的,毫無疑問是榴槤蛋糕,外觀也真的造成像榴槤的樣子。

美食之餘,重點環節肯定係大抽獎,獎品勁豐富,機票住宿酒店會籍應有盡有,可惜一向欠抽獎運既筆者,仍是空手而回。

相信,酒店可以繼續再創高峰~

酒店資料:
皇家太平洋酒店
尖沙咀廣東道33號

6 則留言:

  1. “火雞肉嚡烚烚”係小時候每次聖誕想試大人就會咁講。

    回覆刪除
  2. PR朋友位位悉心打扮,好鬼嬌俏 -> 係囉,真係鬼火咁靚,可惜我澳門未返

    回覆刪除