2018年8月7日 星期二

AMMO - 童心未泯



食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2

有人以為,男人老狗既我,係唔會中意食下午茶,尤其是酒店或高級餐廳的High Tea,那就大錯特錯。

所以,朋友話有下午茶小局,問我有無興趣,我毫不猶豫便答應出席。

地點是型格的Ammo,筆者約半年前食過佢與某化妝品牌合作的Tea Set,覺得可以的,今次唔知佢又會搞咩花臣?
   
萬料不及,呢所咁有型有格的餐廳,今期主題係可愛的B.Duck環遊世界。兩個截然不同的路線,能擦出火花嗎?
     


一如以往,喝茶的先揀茶葉,個人近期竟多喝了伯爵茶,人真是會變的。


三人的下午茶端出來,坦白說,份量是比較少,唯勝在每款食物都有不同國家的特色,樣樣嚐一點,讓味蕾遊走全世界。


我食嘢,向來無話一定要先咸後甜,咸咸甜甜咸,甜咸咸甜,撈亂晒都無所謂。尤其是韓國代表的迷你士多啤梨雪糕,好快溶,大熱天時先冰涼一下,未為不可。


唔怕話你知,當日我只吃了早餐,所以急不及待整件Scone頂肚,簡單配Clotted Cream與果醬,不搞其他花樣。個人認為,一定要有英式鬆餅,才像吃下午茶的。


中式嘢係咸點,春卷是也。趁熱食起碼脆口,醮上酸酸辣辣的汁醬,可算開胃。


不看Menu,也想唔到呢個類似沙翁的物體,原來係星洲佳麗。總之口感就是平常吃慣的沙翁,但內餡就是甘蔗蓉,有趣。


漢堡唔使問都係美國代表,迷你版本,可是牛肉太乾。墨西哥之選又是有牛肉成份,係牛Taco,香脆帶微辣,我更喜歡。


甜品方面,歐亞大比拼,亞洲區以日本的抹茶提拉米蘇作賽,歐洲區則以馬卡龍應戰,一向不太好抹茶既筆者,會挑Macaron~

食呢份下午茶之餘,仲可以係呢個前軍火庫的好地方搵鴨,集齊十隻有獎。可惜,我哋找來找去只發現九隻的蹤影。

英國嗰隻,係咪去左賣倫敦金呀?!

餐廳資料:
AMMO

6 則留言: