2018年5月19日 星期六

點心工匠 - 貪近



食物:$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$$

小時候,好憎飲茶,千方百計逃避去酒樓。年紀大了,卻愈來愈中意食點心,即使不上酒樓或酒店中菜廳,點心專門店都照殺。

某日走過華都一帶既商場,發現有間新的點心專門店,不過當時已臨近打烊,我只好將其名字默默記下來,搵機會再試。

週六晚,去完Mass,便同老母近近地走來食點心。
   


老母要個套餐,蟲草花雲耳蒸雞飯,有湯送,仲有幾款揀。佢要左鯊魚骨湯,端上桌時香噴噴,看湯色應該幾濃,老媽子評價屬正面。


蒸雞是滑,當然不求是什麼新鮮雞,至少入味。有埋蟲草花及雲耳作點綴,很好下飯,看老媽子三兩下手勢已經吃清整碗飯。


我就選了兩籠點心,其一是久違了的雞扎。將照片放上群組,呃到唔少回應,有人說只喜歡吃那片腐竹,有人淨係Like魚肚,又有谷友最想食裡面舊芋頭,好像沒有人表示要吃滑雞,哈哈!我兒時其實最愛吃那條粗粗的火腿。不過,今次的雞扎,以冬菇條取代了火腿,腐皮偏韌,還幸芋頭仍然粉嫩。


燒賣一籠四粒,漲卜卜夠飽滿,可是調味太輕手,味道偏淡口。


無記錯的話,食滿$50,送汽水一罐,可樂丫唔該!

食點心,點可以無可口可樂呀?!

4 則留言: