2018年4月17日 星期二

The Place - 盡情狂歡吧!



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

是的,是第N次來康得思酒店食自助餐,全因地點太方便,是約朋友聚頭的不二之選。

每次來,均有新主題,今云亦不例外,是美國新奧爾良狂歡自助餐。

即係呢,會有化妝舞會,又有彩車巡遊,總之是盛裝打扮,睇見酒店的裝飾佈置,我已悄悄地感受到那歡樂氣氛。
    


在吃充滿當地色彩的美食前,依舊先食少少凍海鮮,龍蝦鉗、蟹腳、青口,以及即開生蠔等,食過九百萬次,不再長氣,唯一有點不同,今次既生蠔,是來自加拿大,我吞了三隻。


熱食的龍蝦及焗蠔,都是滿載路易斯風味的芝士煙肉,或者芝士磨菇焗,香氣撲鼻。美式甜辣雞翼,又是十分惹味,忍唔住要Encore。仲有鮮蝦燴飯也是很鮮甜,吸引。


呢度既湯又係唔講得笑,先是切合主題的海鮮燉湯,足料非常,甜美可口,其實看見煲內的海鮮,可知一二。


是日中式燉湯則是雪耳蘋果燉豬展,同樣地,每口盡是清甜,難免湯怪朋友Kan飲一碗唔夠喉。


可惜的是,每次我來必吃的香煎鵝肝消失了,取而化之是一口和牛,雖然我都是半個牛魔,但無左鵝肝,總有點失落。同埋,一口和牛來得有丁點韌。


壽司雖與新奧爾良無乜關係,不過吃幾件也無妨。


甜品環節,大家還記得幾可亂真的鮑魚海參煲蛋糕嗎?今次既出品,就不是扮鬼扮馬的,反而有點返璞歸真的巧克力千層蛋糕,以及國王蛋糕等。另外,還有窩夫和香蕉班戟等,甜胃大滿足。


狂歡一夜,將壓力暫時踢走吧~


餐廳資料:
The Place
旺角上海街555號香港康得思酒店L樓層
35523028

6 則留言: