2018年4月24日 星期二

小蓉麵家 - 入花叢前的雲吞麵



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

並不特別愛種花,久唔久卻會想逛逛花墟,望望七彩繽紛的花卉,感覺會令人放鬆一些。

我唔係武林中人,不可以食花當午餐,去逛花墟前,總須找個地方醫肚。

經過小蓉麵家,想起已有好一段時間沒嚐過雲吞麵,即管入去歎番碗。
    


店家以小蓉命名,無理由唔食佢既細蓉,二話不說先來碗雲吞麵。原本想再要份薑蔥豬潤,但睇餐牌有炸水餃,喜歡香口嘢既我,即時轉軚。


枱頭的漬蘿蔔,總不可能錯過。這裡的是切片,雖然仍好吃,但我更喜歡永華麵家和劉森記的,所以今次只嚐了一小碟便收手。


細蓉先到,份量比傳統的細蓉大丁點。飲啖湯,湯頭勝在夠熱,但大地魚香不甚出眾。雲吞較大粒,唔係散尾細細粒容易食個種,鮮蝦與豬肉餡各半,味道尚可。反而麵條雖偏硬身,理應是合我口胃,但滲出輕微鹼水味,累事。


炸水餃,真的新鮮炸起,吃時小心燙咀。咬下去很脆,蝦肉以外,還有不少木耳絲,沾點甜酸汁去吃,正常水平。

正如朋友常說:家陣若無乜超驚喜既味道,都好難滿足到我哋。似乎,我們真是被寵壞了。


近排講得嘢多,飲杯熱柑桔潤一潤,舒服多了。年紀大左真唔同以前。


出發!臨老,入花叢。

餐廳資料:
小蓉麵家

4 則留言: