2018年4月10日 星期二

逸東軒 - 新面貌



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

以往佐敦的逸東軒,燈光昏昏黃黃,而且比較古舊,論環境的確及不上新酒店中菜廳/ 餐廳,不過總廚譚師傅基本功扎實,否則都唔會摘星。

酒店已咁多年,係時候翻新,連帶中菜廳逸東軒也來個大變身,我期待已久。

全新形象示人的逸東軒,比以前高貴得多,而且座位更加濶落,有頂級食肆的基本條件。

餐廳停左咁耐,希望廚子們沒有養懶身,食物水準可以提升就更好。
   


照例,請大家先吃,我沒有咁早到的。可幸,我有班好朋友,幫我留下燒味。叉燒保持一貫高水準,燒腩仔即使放涼了,也是皮脆肉香,可以想像趁熱食會是多美味。


是晚湯品,蟲草花婆參燉螺頭,湯頭清甜得很,螺頭、豬婆參等靚湯料,我自不會錯過。


數數下又有幾年沒嚐過片皮雞,之前在味江南、文華廳及麒麟閣嚐過,皆很喜歡,想不到今晚可在此重溫。

這片皮雞也跟上餅皮、京蔥及鴨醬,吃法跟片皮鴨一樣。麼麼皮夠熱也軟熟,雞皮十級香脆,好味道。

有人愛吃片皮雞,有人中意食鴨,口味不同,唔須要爭拗。


片皮鴨有兩食,片皮雞當然都可以,生菜包雞崧。清爽的生菜包裹住炒得極美味的雞崧,精彩。


接著來是脆皮乳豬炒桂花,譚師傅的基本功咁扎實,炒桂花必定是乾身可口,頂頭加埋脆卜卜的乳豬件,賣相更佳,又好味道。


帶子過橋豆腐蒸蛋白,所謂過橋豆腐,大概就將千頁豆腐置中,蛋白蒸得滑溜是預期之中,帶子只要是靚貨,都無咩可能會唔好食。


單尾,每人一小籠的鮑汁瑤柱荷葉飯。打開籠蓋,掀起荷葉,香氣撲鼻,份量其實不少的,不過水準了得,即使已很飽,也吞下了大半客。


又香甜的芒果卷,又醒胃既山渣卷,仲有名物千層馬拉糕,全部都咁精彩,飽到唔識郁。

食完夜晚唯有做多五十下Sit Up去平衡番。


餐廳資料:
逸東軒

6 則留言: