2018年1月20日 星期六

海外篇:Maya Brasserie - 酒店早餐篇


反正寫開酒店早餐,索性寫埋吉隆坡呢間。

Maya Hotel,網上話佢係五星級,風評不俗。房間巨大(可按此參考)是這酒店的優大賣點,真比傳的五星酒店大一倍但整間酒店是比較舊。

同樣地佢包埋早餐,所以每天我都會吃少少才上路。(我要緊記唔可以再同星洲Ritz Carlton比較)
     


早餐就在酒店地下的Maya Brasserie,餐廳環境優雅,在流水旁呷口咖啡,已是賞心樂事。



麵包款式唔少,吃過幾款也鬆軟可口,尤杯仔蛋糕反而牛角酥最一般,失去了酥脆口感。



粟米片可可片等乃是健康之選,不過我怕怕,無奈要Skip,留番俾愛健康的你們,歡迎食埋我個份。



吉隆坡的炎熱天氣,早上吃些Cold Cut來打開胃口,其實我鍾意。



太陽蛋是預早煎好放出來任攞,反而奄列是即叫即煎,Quota有限,我當然會選擇吃熱呼呼的奄列了吧~



不過最吸引的,就是蝦麵或者喇沙(更替出場),很地道同埋酒店用料始較外面好蝦既質素都唔差。份只一小碗的,對我來說剛好。



始終馬來西亞都是盛產水果,所以早餐附有大量的生果也是預期之中,有兩天更見到有大愛的紅肉火龍果,其餘的水果質素,自然也無庸置疑。



飲杯咖啡或果汁,醒醒神神咁上路。又咁講,去旅行又玩又點會唔醒神架呢!




酒店資料:
Hotel Maya
Hotel Maya, 138, Jalan Ampang, Kampung Baru, 50450 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur
(60) 32711 8866

6 則留言: