2018年1月3日 星期三

新店速遞:亞蘇爾 - 要加把勁


食物:$$$
環境:$$$
服務:$$$

Yoho Mall實在多嘢食,想吃的餐廳還未吃完,又有新勢力加入,看來我仲有大把機會要入元朗搵食。

既然有朋友相約,打尖都要啦,先去呢間亞蘇爾其他食肆再Schedule過。

人就是這新屎坑,排左試左先算,好彩我哋習慣早食飯,遲來一步都已經要等
     


肚餓了,快些點菜!澳葡有著密不可分的關係,因此許多菜色也是充滿葡國風味,如沙甸魚便是其中一樣經典,簡單的配上香脆的蒜茸包,無須太花巧,已經很有特色。豬扒包也是當年去澳門必吃的東西,話時話,近幾年過大海都已沒再吃過豬扒包了。



烤乳豬是我喜歡的食物之一,呢度既烤豬,皮的確是脆得像薯片,豬肉嫩滑,唯味道比較淡口,師傅調味不妨重手一點。



盲鰽燒至皮香,肉質保持細嫩,香蒜牛油海蜆,鮮味唔太突出,至少都唔怕有沙。不過不失吧!



再來個菜蔬平衡下,葡式腊味炒什菜,勝在惹味。

沒有點甜品,皆因我們已鎖定目標,下一站是Tony Wong,佢既雪糕和雪葩堅係好好食架~




餐廳資料:
亞蘇爾

5 則留言: