2018年1月21日 星期日

霞小飛 - 輕鬆如梓峰的一餐


食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2

聖誕前已相約呢個飯聚,當時還打算去食餐重慶麻辣火鍋,可惜最後因某些原因而告吹。

拖下拖下,又一個月,終於成事。因我仍有點咳,決定不吃麻辣,吃頓上海菜也無妨,反正食物是其次,開心相聚才是重點。

朋友是順德人,地點任由我話事近近地,就K11的霞小飛吧!

餐廳由霞飛點心拉麵變成霞小飛已兩年,易名後,我一直沒有惠顧過。某程度上,呢間都係我To-eat list入面,但唔係十分優先個隻。
    


Happy Friday,餐廳高朋滿座是常識吧,我梗係有預先訂枱,否則風都無得食。



一見面就雞啄唔斷,食乜真係無咩所謂,最方便就是點二人餐,唔使煩惱。套餐每人跟個湯,朋友竟敢挑戰杏汁白肺湯,京川滬菜館飲呢個湯會掂?端上來時幾香,朋友評語是可以喎。反而,我這碗宋嫂魚羹,略嫌過咸。



冷盤可挑兩款,既然朋友無意見,就要我喜歡的四喜烤夫和雞絲粉皮。烤夫來得軟熟入味,如果能手撕便更加好。雞絲份量唔少,粉皮爽滑唔會斷開晒,最重要是麻醬夠多,合我心意。



難得對方唔介意同我消滅邪魔,把握機會來客外婆紅燒肉。腩肉層次分明頂頂真夠肥美,瘦的部份亦不怕太韌,味既濃又香百葉結口感幾好,二人合力將之全部殲滅。



再來是鐵板乾燒蝦球,砂砂聲響,鐵板上最能保持熱度。大蝦爽口相比起上次魚塘鴨子吃到海豚兒紅都面晒既蝦球,呢個出品溫和得多,但汁醬仍是好下飯。



甜品無得揀,係酒釀小丸子,甜度恰好,不過酒香可以更突出。

飽到上心口,好彩落漏左小籠包。


餐廳資料:
霞小飛

4 則留言:

  1. 小聲說,我其實有一點點懷念那個蝦球的味道呢!

    又,原來咁快就一個多月啦!

    回覆刪除