2017年12月26日 星期二

Ciao Chow - 原意是吃早餐的


食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2

昔日隊友Toy己移居澳大利亞,本月回港短留幾天,相約食早餐兼打波,即使再忙,我也找不到理由唔去赴會。

在又一城隨便找間餐廳,方便食完之後去歌和老街打波。

主角起初揀去Sweetology吃早餐的,只概嘆餐飲業人手嚴重不足,一人要睇晒成個場,不單無法安排我哋入座和落單,甚至我們決定唔食而離開,店員亦唔理咁多。

場內許多食肆其中午才開做生意唯有過對面的Ciao Chow吧!

明明仍有十來分鐘才是十一點,店員話已沒有早餐,著我們揀意粉和薄餅,是但啦,要趕住之後打波。
    


點了兩客意粉,一個薄餅,四人分享。反正打完波會再吃Lunch,呢個份量應該足夠有餘。Pesto是其中之一款,簡單的羅勒醬、烤雞肉及芝士粉作配料,意粉幾有咬口,但羅勒始終會帶點點像草青味,不是每位朋友都接受到,我個人當然沒問題。



另一款是Vongole Bianco,辣度算不上強勁,反而來得幾惹味,意粉質感則與剛才的一碟差不多煮得剛好。主角的蜆肉,細嫩鮮美,蠻不錯。



薄餅可以自家創個人風格但我哋掛住吹水懶得去諗現成點個Prosciutto E Rucola便算。除了基本的蕃茄醬、芝士及火箭菜外,更放上幾片風乾火腿。本身批底做得不錯,夠薄而拿上手不會輕易塌下來,茄醬與芝士的組合,味道自當穩陣,火腿雖不是頂級貨,但總算咸咸香香,加埋辛辣的火箭菜,合格的出品。



簡單的一杯拉花拿鐵,啡味濃郁,心滿意足。

唔知有無機會,去澳洲夾番場混雙比賽呢?


餐廳資料:
Ciao Chow

3 則留言: