2017年12月25日 星期一

大煲皇海鮮菜館 - 冬至麻甩飯


食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$$

之前已一家人吃過飯做冬,冬至正日,隨便吃些東西就好,無須太講究。

忽然想食麻甩小炒,不如出長沙灣?

臨時臨急,禤師傅肯定沒有位了。什麼隱世廚神餐廳森記都要等四張枱,過節真係麻鬼煩。結果來到了大煲皇海鮮菜館。
   


大煲皇,荃灣及長沙灣都有分店,專門吃火鍋。呢間海鮮菜館,新開無耐,是長沙灣店的延伸,可打邊邊可吃小菜。



過時過節,連呢類麻甩菜館都人山人海,坐滿一家大細在做節。



一心想食小炒就不打邊爐了。忘了何時開始,老媽子愛上了肥膩嘢,梅菜扣肉是佢點的,與我無關。呢份扣肉於我而是偏瘦,只有頭尾兩三件是甘香廿美可幸質感仍鬆化,梅菜都唔會死咸。



以白飯來伴之,善用每滴醬汁,才是皇道。



另外的小炒王,韭菜、魷魚、腰果、蝦乾等,全部炒埋一碟,麻甩到痺,風味搭夠。



最後是南乳粗齋煲,份量廷大,白菜仔、茄子、粟米仔、木耳、豆卜,諸如此類,有乜落乜。我反而覺得唔夠南乳的香,有欠惹味。此品又令我想起御寶軒,正到無倫,大家有無興趣組團去歎番餐糯米豬和粗齋煲呢?



始終是冬至,吃飽飽,到附近的糖水店食湯丸吧!


餐廳資料:
大煲皇海鮮菜館
長沙灣青山道155號天悅廣場地下

4 則留言: